باربری تهران - 22648693- 22648694 - 22635743- 44488078

باربری تهران - 22648693- 22648694 - 22635743- 44488078

اتوبار ، باربری ، تهران با پرسنلی جوان وکارآمد با سرویس دهی عالی آماده خدمت رسانی به همشریان گرامی می باشد. اتوبار باربری تهران آماده عقد قرارداد رسمی و برای بسته بندی اثاثیه منزل و حمل و نقل و نصب دوباره آن می باشد . اتوبار تهران آماده عقد قرارداد برای جابه جایی لوازم شرکت و ادارات با بسته بندی حرفه ای می باشد.

شبانه روزی- سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

۱۸ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

باربری ولنجک

22648693

22648694

22635743

44488078

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۴
باربری تهران

باربری شمیرانات | بهترین  باربری شمیرانات|22648693

باربری شمیرانات باربری خوب و منظم و با کادری قوی و منحصر بفرد می باشد باربری شمیرانات در خدمت شما برای باربری عالی  و منحصر بفرد باربری شمیرانات در خدمت شماست برای اسباب کشی ممتاز و حرفه ای. باربری شمیرانات بسته بندی ، حمل و نقل و حرفه ای و باربری شمیرانات با دارابودن کارگران و پرسنل خوش اخلاق  باربری شمیرانات همراه با خاور مسقف و موکت کاری شده  با باربری شمیرانات دیگر نگران اسباب کشی خود نباشید  باربری شمیرانات همراه با سیستم حمل و نقل بروزبا باربری شمیرانات استرس و نگرانی ها بی معنی هستن ، شکستگی دیگر معنی ندارد ، هیچ گونه بهم ریختگی را در بسته بندی و چیدمان مشاهده نخواهید کرد زیرا باربری شمیرانات با سالها سابقه و شناخت نیاز های مرد توانسته بهترین متد ها را در پروسه ی اثاث کشی ارائه نماید . آیا نگران جابجایی وسایل در خیابان های پرتردد هستین ؟؟؟ باربری شمیرانات با یک برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده زمان های مناسبی را برای حمل و جابجایی وسایل ش نظر گرفته و رانندگان خبره و ماهری را در اختیار شما ارجمندان قرار می دهد. تجهیزات با کیفیت باربری شمیرانات جهت بسته بندی اقلام ریزودرشت : نوار چسب کاغذی ، نایلون های حبابدار ، پتو در هنگام بارچینی در کامیون ها ، پلاستیک های ضخیم ضربه گیر جهت بسته بندی ظروف شکستنی ، استفاده از کارتن های قابل بازیافت جهت کمک به محیط زیست.

سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

چگونه نکات و هزینه های اسباب کشی را مدیریت کنیم؟

اسباب کشی توسط باربری شمیرانات به خانه و یا کاری جدید ممکن است همزمان، جذاب، خسته کننده و هزینه بر باشد. فکر اینکه برای باربری توسط باربری شمیرانات چه وسایلی و چه مقدار کمک نیاز دارید، کمی کار را در باربری سخت می کند. اگر هزینه ی خسارت ممکنه به وسایل را هم در نظر نگیریم، دستمزدی که باربری شمیرانات از شما می گیرند، ممکن است بسیار زیاد باشد. نکات حمل و نقل زیر را در نظر داشته باشید


برنامه ریزی کنید


بدترین چیزی که می تواند در باربری شمیرانات رخ دهد، این است که تمام وسایل خود را آماده کرده باشید ولی مکانی که می خواهید به آنجا کار باربری را انجام دهید هنوز آماده نشده باشد. این فاجعه می تواند در مورد فضایی که برای جای دادن وسایل خود خواهید داشت نیز اتقاق بیافتد. حتما قبل از نقل مکان و سپردن کار به باربری شمیرانات ، درست برنامه ریزی کنید و تاریخ مناسب حرکت را طوری انتخاب کنید که حداقل چند از روز بعد از تاریخ تحویل آنجا به شما باشد.


بار خود را سبک کنید


قبل از اینکه وسایل خود را بسته بندی کنید، اگر وسیله ای دارید که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد و یا خراب شده است، آن را دور بیاندازید تا هم در فضای مورد نیاز و هم هزینه باربری شمیرانات صرفه جویی کرده باشید. وسیله هایی که دیگر به آنها نیاز ندارید را به مراکز بازیافت و یا مراکزی از این دست تحویل دهید و یا اینکه می توانید آن ها را در جمعه بازارها و یا به سمساری ها بفروشید.

در ماه های فصل زمستان نقل مکان کنید

بیشتر افراد ترجیح می دهند که در فصول گرم و خشک به مکانی جدید بروند تا دیگر از جاده های لیز و هوای بد خبری نباشد. نقل مکان در فصل های بهار و تابستان راحت تر است، اما توجه داشته باشید که از آنجایی که نقل و انتقالات در فصول سرد کمتر صورت می گیرد، شرکت های باربری شمیرانات معمولا در این فصول تخفیف های بیشتری می دهند تا در این فصول که نقل و انتقال کمتر است، با کسادی بازار روبرو نشوند.

بسته بندی مناسب کدام است

وسایل خود را قبل از شروع کار باربری شمیرانات مرتب کنید تا بتوانید بسته بندی های بهتری برای وسایل شکستنی داشته باشید و بالتبع هزینه های خسارت را کاهش دهید. وسایل سنگین را در جعبه های کوچک و وسایل کوچک و سبک را در جعبه های بزرگ بگذارید تا آسیب نبینند و در فضا هم صرفه جویی کرده باشید. وسایل شیشه ای و یا سرامیکی را در کاغذ و یا بسته های حبابدار بسته بندی کنید و ظروف مسطحی چون بشقاب، پرونده و یا عکس هایتان را در جعبه های بسته بندی بخوابانید و به صورت افقی در آن قرار ندهید حتما پس از اتمام بسته بندی، جعبه هایی که حاوی وسایل شکستنی است را مشخص کنید و به کارگران باربری شمیرانات اطلاع دهید و عبارت “شکستنی” را روی آن بنویسید

 

باربری ، شمیرانات ، حمل و نقل ، اسباب کشی ، جابجایی ، بسته بندی ، ارزان

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۰
باربری تهران

چرا باربری شمیرانات؟

22648693

شرکت حمل و نقل و باربری شمیرانات با در اختیار داشتن پرسنلی ورزیده، مجرب و متخصص متعهد به کار و با بهره گیری از مدرنترین وسائط حمل و نقل و متخصص در بسته بندی و باربری اسباب و لوازم منزل و اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. رزومه درخشان و قابل اطمینان گروه اجرایی شرکت باربری شمیرانات تجربه شیرین و باور نکردنی یک اسباب کشی و باربری منظم و بی دغدغه را با سرعت، دقت و برآورد هزینه ای منصفانه را به شما هدیه خواهد داد.
شرکت حمل و نقل و باربری شمیرانات به صورت شبانه روزی ( حتی در ایام تعطیل ) با بیمه شهری و شهرستان و با کادری مجرب و به صورت کاملا تضمینی در خدمت شهروندان در امر باربری می باشد.

 

باربری ، حمل و نقل ، اسباب کشی

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۰
باربری تهران

باربری قیطریه

چگونه اسباب کشی و باربری توسط باربری قیطریه را لذت بخش کنیم


اسباب کشی کردن یعنی جابجایی از منزلی به منزلی نو، بنابراین با نو شدن منزل، فرصت نو شدن شیوه زندگی نیز برایمان فراهم می شود. این کار در ظاهر مشکل به نظر میرسد. بسیاری از افراد اینطور تصور مکنند که در اسباب کشی ضرر و زیان زیادی به اموالشان وارد میشود، در حالیکه با برنامه ریزی دقیق و کنترل صبر و آرامش میتوان این اتفاق خوب را زیباتر جلوه داد. این کار را به باربری قیطریه بسپارید

 

از یک هفته قبل کارهایتان را برنامه ریزی کنید
برای جمع آوری وسایل یک هفته زمان کافی است. بسته بندی وسایل، جمع آوری لباسها، تصفیه لوازم کهنه خانه، تصفیه کتابهای بلااستفاده ، تخلیه انباری و از موارد مهم برنامه یک هفته ای شما خواهند بود.

جعبه های مناسب تهیه کنید
دقت کنید برای بلورجات و ظروف چینی جعبه های خیلی بزرگ به کار نبرید ، چرا که حجم زیاد ظروف چینی و بلور در یک جعبه باعث پارگی جعبه می شود. برای بسته بندی این ظروف از روزنامه یا پارچه های کهنه استفاده کنید. تا حمل و نقل توسط باربری قیطریه راحت تر صورت گیرد.
برای کتاب هم از جعبه های متوسط استفاده کنید که سنگینی کتابهای زیاد اذیتتان نکند. لوازم برقی سبک و خرده ریز منزل را قبل از تحویل به باربری قیطریه در جعبه های بزرگ قرار دهید. پلاستیک های بزرگ نیز بهترین وسیله برای حمل لباسها هستند.
فراموش کنید که مهمترین مسئله در بسته بندی جعبه ها، درست چسب زدن به آنهاست. هم چنین پس از بسته بندی، روی هر جعبه محتویات آن را بنویسید.

در جمع آوری وسایل نظم داشته باشید
با توجه به برنامه ریزیتان، وسایل یک اتاق یا یک قسمت را جمع کنید و سپس به سراغ قسمت دیگر بروید. این کار از بی نظمی منزل شما و سردرگمی فکر شما می کاهد.

حتی الامکان وسایل کهنه را دور بریزید
یکی از معضلات اسباب کشی، وسایل بسیار زیاد خانه است. به باربری قیطریه اعتماد کنید. به منظور سبک کردن کار اسباب کشی و باربری توسط باربری قیطریه و راحتی کار، وسایل کهنه و قدیمیتان و وسایلی که سالهاست بلااستفاده مانده اند را دور بریزد.
همچنین وسایل بلااستفاده نو را میتوانید به افراد مستمند ببخشید. این کار حس خوبی به شما میدهد.

مراقب مدارک و وسایل گران قیمت باشید
یک اصل مهم در اسباب کشی و باربری قیطریه ، توجه به وسایل مهم و گران قیمت است. آنها را در جای مناسبی قرار دهید تا در حین اسباب کشی گم نشوند.

شرکت حمل و نقل معتبر انتخاب کنید
شما مجبورید برای حمل اثاثیه تان، از شرکتهای حمل و نقل و باربری قیطریه استفاده کنید ، بنابراین در انتخاب این شرکت دقت کنید تا در اثر بی تجربگی آسیبی به وسایل شما وارد نشود.

لوازم ضروری برای روز اسباب کشی را کنار بگذارید
لباس و ظروف لازم برای غذا خوردن در روز اسباب کشی توسط باربری قیطریه را در جای مخصوصی قرار دهید. همینطور غذای مورد نیاز روز اسباب کشی توسط باربری قیطریه را از روز قبل آماده کنید
.

 

شبانه روزی- سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

حدود 44 میلیون نفر به جمعیت شهری  باربری قیطریه آسیا اضافه شده در هر سال، معادل 120.000 نفر در روز. بانک انکشاف آسیایی تخمین زده است که 80 درصد از رشد اقتصادی آسیا باربری قیطریه خواهد شد در اقتصاد شهری آن تولید شده از این است که بیشتر مشاغل و فرصت های شغلی واقع شده است باربری قیطریه. این روند به است تنش زیادی در حمل و نقل و تحرک در مناطق شهری است. ناوگان موتور خودرو در حال حاضر دو برابر شدن هر 5 تا 7 سال.

به ارائه راه حل حمل و نقل شهری پایدار، باربری قیطریه منطقه نیاز به آدرس موتوریزه سریع است که یک علت عمده تراکم و آلودگی.
ازدحام جاده در حال حاضر هر سال هزینه های اقتصادهای آسیایی حدود 2/5 درصد تولید ناخالص داخلی با توجه به زمان از دست داده و هزینه های حمل و نقل بالاتر است باربری قیطریه. شهرستانها منطقه از بالاترین سطح آلودگی هوا در جهان رنج می برند، با به اندازه 80٪ مربوط به حمل و نقل.

به عنوان برخی از شهرستانها بزرگ آسیایی در حال کشف، اتوبار باربری قیطریه ساخت و ساز از جاده های شهری خواهد به تنهایی ارائه راه حل باربری قیطریه.
ساخت جاده های جدید منجر به خرید بیشتر از  باربری قیطریه وسایل نقلیه خصوصی که در نهایت به جاده ها دوباره تبدیل شدن به انباشته می شود باربری قیطریه.
علاوه بر این، ساخت جاده بیشتر محدودیت های عملی شدید و افزایش هزینه با توجه به کمبود زمین در  باربری قیطریه مناطق شهری مواجه است.

 

باربری ، حمل و نقل ، اسباب کشی ، جابجایی ، تهران ، قیطریه

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۵
باربری تهران

باربری قیطریه | بهترین و بروزترین باربری قیطریه|

22648693


شبانه روزی- سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
باربری تهران

حمل و نقل و باربری کاوه


شبانه روزی- سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

باربری کاوه با ارائه خدمات شبانه روزی و سابقه ی درخشان در خدمات باربری ( حمل لوازم منزل، اداری، تجاری و جهیزیه عروس ، جابجایی بار و اثاث کشی ) آماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی میباشد.

خدمتگزاران شما در شرکت بزرگ باربری کاوه با بهره گیری از سالها تجربه آماده اند تا آنچه را شما از یک جابجایی بی دغدغه انتظار دارید به شما هدیه دهند . شما هموطنان عزیز با تکیه بر رزومه ی قابل اطمینان گروه اجرایی فعال در باربری کاوهمیتوانید به تجربه ی باورنکردنی اسباب کشی منظم و برنامه ریزی شده دست یابید تا بعنوان خاطره ای شیرین در آینده از آن یاد کنید.

گروه اجرایی باربری کاوه با مسئولیت پذیری در قبال شما ، خود را موظف میداند که بهترینها را ارائه دهد. باربری کاوه ، خدمات تخصصی بسته بندی ، ارائه ی پکیج های مخصوص بسته بندی ، حمل بار بین شهری، حمل اسباب و اثاثیه به شهرستان و … تنها بخشی جزئی از خدمات شرکت بزرگ باربری کاوهاست.

متخصص در محل و جابجایی و بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات و شرکتها به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل با بیمه شهری و شهرستان با کادری مجرب و تضمینی در خدمت شهروندان می باشد. دقت ، سرعت ، انصاف از افتخارات شرکت حمل و نقل و باربری کاوه است.

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۰
باربری تهران

باربری کاوه

باربری کاوه | بهترین و بروزترین باربری کاوه |22648693

 

باربری کاوه در خدمت شماست باری اثاث کشی خوب  و منظم و حرفه ای باربری کاوه در خدمت شماست برای اثاث کشی ممتاز و حرفه ای  باربری کاوه بسته بندی داره ، حمل و نقل و حرفه ای داره  باربری کاوه با دارابودن کارگران و پرسنل خوش اخلاق  باربری کاوه همراه با خاور مسقف و موکت کاری شده  با باربری کاوه دیگر نگران اثاث کشی خود نباشید  باربری کاوه همراه با سیتم حمل و نقل بروزیک بسته بندی کاملا حرفه ای را با باربری کاوه تجربه کنید خواهید دید که چیدمان وسایل در منزل جدید با آسانی صورت می گیرد و دچار بهم ریختگی خانه و سردرگمی نخواهید شد.باربری کاوه  همراه شماست برای یک اثاث کشی خوب و منحصربفرد کنار شما هستیم برای یک اثاث کشی خوب و منظم و مرتب باربری کاوه دارای کارگران مجرب و متعهد و کار آزموده برای یک اثاث کشی منزل عملیات بسته بندی در باربری کاوه توسط کادری حرفه ای با نظم و برنامه ی مشخص تنظیم شده و همچنین با رعایت نکات ریز ، یک بسته بندی بدون دغدغه را انجام می دهد. باربری کاوه برای جابجایی لوازم صوتی و تصویری از جعبه های مخصوص و محکم برای محافظت از شیشه یLED-LCD و مانتیتور رایانه ها استفاده می نماید تا ایمنی آن ها را با بیمه نامه ای که در اختیار شما قرار می دهد تضمین نماید. باربری کاوه با سرویس دهی شبانه روزی  و 24 ساعته همراه شماست حمل اثاثیه و منظم و مرتب وسایلی از قبیل : ساید بای ساید - پیانو - بوفه - گاوصندق - مبلمان های گرانقیمت ، خیال شما را  از یک جابجایی پر دردسر ایمن می سازد . کارگران و پرسنل جوان باربری کاوه کاملا با تجربه ، حرفه ای و خوش اخلاق و کارآزموده 

 

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۹
باربری تهران

باربری اندرزگو

باربری اندرزگو | بهترین و بروزترین باربری اندرزگو |22648693

 

 

باربری اندرزگو همراه با سیستم حمل و نقل بروز باربری اندرزگو با دارابودن کارگران و پرسنل خوش اخلاق در خدمت شماست برای اثاث کشی ممتاز و حرفه ای باربری اندرزگو بسته بندی داره ، حمل و نقل و حرفه ای داره  با باربری اندرزگو دیگر نگران اسباب کشی خود نباشیدباربری اندرزگو همراه با خاور مسقف و موکت کاری شده کیفیت کار در باربری اندرزگو تنها یک شعار نیست بلکه کیفیت در انجام کارها می باشد ما آمده ایم تا سختی های یک جابجایی را از دوش شما برداشته و شما را به آسودگی خیال برسانیم. باربری اندرزگو  همراه شماست برای یک اسباب کشی خوب و منحصربفرد کنار شما هستیم برای یک اسباب کشی خوب و منظم و مرتب باربری اندرزگو دارای کارگران مجرب و متعهد و کار آزموده برای یک اسباب کشی منزل عملیات بسته بندی در باربری اندرزگو توسط کادری حرفه ای با نظم و برنامه ی مشخص تنظیم شده و همچنین با رعایت نکات ریز ، یک بسته بندی بدون دغدغه را انجام می دهدباربری اندرزگو برای جابجایی لوازم صوتی و تصویری از جعبه های مخصوص و محکم برای محافظت از شیشه یLED-LCD و مانتیتور رایانه هااستفاده می نماید تا ایمنی آن ها را با بیمه نامه ای که در اختیار شما قرار می دهد تضمین نماید. باربری اندرزگو با سرویس دهی شبانه روزی  و 24 ساعته همراه شماست حمل اثاثیه و منظم و مرتب وسایلی از قبیل: ساید بای ساید - پیانو - بوفه - گاوصندق - مبلمان های گرانقیمت ، خیال شما را  از یک جابجایی پر دردسر ایمن می سازد . کارگران و پرسنل جوان باربری اندرزگو کاملا با تجربه ، حرفه ایو خوش اخلاق و کارآزموده




شبانه روزی-باربری اندرزگو سرویس ویژه


22648693


22648694


22635743


44488078


باربری، حمل و نقل ، اسباب کشی ، اثاثیه ، باربری ، جابجایی ، اندرزگو

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۰
باربری تهران

باربری اقدسیه

باربری اقدسیه | بهترین و بروزترین باربری اقدسیه |22648693

بزرگترین باربری اقدسیه ، سریع بار با کادر مجرب و کارگران ماهر و تجربه چندین سال خود آماده ارائه هرگونه خدمات باربری اقدسیه در غرب و شمال اقدسیه شامل: حمل و نقل، بسته بندی و اثاث کشی به کلیه نقاط شهر ها در سراسر ایران را دارد. این باربری اقدسیه همراه با کادری مجرب و کارگران ماهر و کارآزموده بالاترین سطح کیفی خدمات در میان همه باربری اقدسیه


شعار باربری اقدسیه ارائه سریع ترین خدمات با بالاترین کیفیت است.


انجام خدمات بسته بندی حرفه ای به جدیدترین روش های روز دنیا ، استرچ رپ، فوم، کارتن سه لایه الی ۵ لایه و … بسته بندی مخصوص مبلمان و رختخواب، کارتن های مخصوص لباس


ارائه انواع ماشین وانت نیسان، خاور، کامیون ایسوزو، تریلر و … تمام ماشین ها مسقف و عایق بندی شده و موکت کاری شده به همراه ۱۰۰ پتو برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم در حین باربری اقدسیه


ارائه مشاوره و بازدید رایگان قبل از انجام سرویس بصورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته


با باربری اقدسیه تماس بگیرید و با اعلام نام سایت از تخفیف ویژه مشتریان اینترنتی بهرمند شوی.


شبانه روزی-باربری اقدسیه سرویس ویژه


22648693


22648694


22635743


44488078


باربری، حمل و نقل ، اسباب کشی ، اثاثیه ، باربری ، جابجایی ، اقدسیه


۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۰
باربری تهران

باربری کردستان

 

باربری کردستان | بهترین و بروزترین باربری کردستان |22648693

باربری کردستان با سالها قرن تجربه و خوش نامی بهترین سرویس حمل و نقل و باربری کردستان را با کمترین هزینه را سرلوحه کار خود دارد.

رضایت و مشتری مداری افتخار باربری کردستان است


ارایه انواع وسایل نقلیه داخل و خارج شهر (وانت کامیون کامیونت تریلی و کف)


 
ارایه بیمه رسمی جهت بارهای شهرستان

  حمل بار و باربری کردستان داخل تهران به صورت تضمینی


مشاوره رایگان باربری کردستان و ارایه قیمت توافقی

بسته بندی حرفه ای جهت حمل بار داخلی و صادراتی

ارایه خدمات شبانه روزی با مجوز رسمی

ارایه سرویس های خاص شامل
حمل لوازم منزل توسط کارگران مجرب و کامیون های مجهز باربری کردستان به انواع ضربه گیر خواص هر وسیله (پتو – انواع کارتن – فیبر و ضربه گیر حباب دار و غیره)


چیدمان حرفه ای باز و بست لوستر تخت گاز و غیره

  رسیدگی به شکایات پیگیر

   سرعت در ارایه خدمات

شبانه روزی- سرویس ویژه

22648693

22648694

22635743

44488078

باربری، حمل و نقل ، اسباب کشی ، اثاثیه ، باربری ، جابجایی ، کردستان

۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۰
باربری تهران